Phone: 058-2893172

Winkelmand

.

Veel Gestelde Vragen

Hieronder vind je de veel gestelde vragen, je kunt hier zelf je antwoord vinden.

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Het is altijd mogelijk om ons een berichtje te sturen, dit kan naar info@thesaintstore.nl. Te veel gedoe? Je kunt ons ook gewoon een berichtje sturen via het contactformulier op de Contact Us pagina, of klik hier.

Waar vind ik meer informatie over The SainT?

Algemene informatie over The SainT kun je terug vinden op de pagina About Us onder het kopje Extra. Deze vind je terug in onze menubalk.

Hoe plaats ik online een bestelling?

Wil je iets bestellen op onze webshop? Plaats het product dan in je winkelmand door simpelweg op “in winkelmand” te klikken.

Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren of wijzigen?

Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je hem annuleren of wijzigen? Stuur ons even een mailtje met je ordernummer en wij nemen zo spoedig contact met je op omtrent je order.

Ik ben op zoek naar een specifiek kledingstuk – kunnen jullie dit voor mij vinden?

Ben je opzoek naar een specifiek product en kun je het niet vinden in onze webshop? Er is altijd de mogelijkheid om ons even een bericht hier over te sturen zodat we voor je kunnen kijken of er iets mogelijk is om alsnog aan het product te komen.

Hoe kan ik een korting toevoegen aan mijn bestelling?

Als je je bestelling gaat betalen vind je bovenaan je factuur adres een regel om je kortingscode toe te passen.

Wat is het referentienummer van mijn factuur?

Zodra je een bestelling hebt geplaats krijg je een bevestigingsemail met daarin je order nummer. Dit ordernummer kun je gebruiken als referentienummer voor je bestelling.

Welke betaalmethoden zijn er?

Op dit moment kun je bij ons betalen met iDEAL, dit met eigenlijk alle grote banken in Nederland.

Wat gebeurt er als ik iets terugstuur?

Als je besluit je product terug te sturen gaan er max. 5 werkdagen overheen voordat je je geld gestorneerd krijgt. Dit in verband met verwerkingstijd van de banken. Natuurlijk proberen we altijd te kijken naar een oplossing als iets niet goed past of als niet aan je verwachting voldeed.

Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?

Dit ligt geheel aan je artikel, als we het artikel op voorraad hebben heb je je bestelling binnen 2 werkdagen in huis. Is artikel niet op voorraad dan gaan we uiteraard ons best doen om dit zo snel mogelijk bij je op de deurmat te leveren.

Wat zijn de verzendkosten als ik iets online bestel?

De verzendkosten van je bestelling ligt geheel aan het soort producten of aan het aantal producten. Zodra je een order betaald wordt er vermeld wat de verzendkosten zijn voor je bestelling. Afhalen in onze winkel kan natuurlijk ook altijd!

Hoe kan ik online artikelen retourneren of ruilen?

Als je je online bestelde artikel of artikelen wilt retourneren kan dit door het terug te sturen naar ons adres of door zelf even langs te komen in de winkel in de Sint Jacobsstraat 9 te Leeuwarden.

Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen dat ik in een winkel heb gekocht?

Als je een artikel hebt gekocht in onze winkel dan kun je hem ook hier retourneren. Het liefst door persoonlijk even langs te komen met je artikel plus bijhorende bon. Zonder bon kunnen wij helaas niet retourneren.